Skip to content

MEN’S SOAP

August 23, 2011

In sfarsit a reusit al meu barbat sa-mi faca o matrita de sapun din lemn si un taietor. Asa ca drept multumire am hotarat ca primul sapun turnat in matrita sa fie unul pentru barbati. Usor de zis. Mai greu de realizat.

Amestecul de uleiuri l-am hotarat usor:  ulei de cocos, palmier, cacao, masline, ricin, hai si putin unt de shea -sa nu fim zgarciti.  Am calculat cata soda si cata apa am nevoie.

Nici amestecul de uleiuri esentiale nu a fost greu: am pus intr-un borcanas o lingurita de ulei de argan si una de jojoba, fulgi de ovaz- sa-mi fixeze aroma, la care am adaugat ulei mister, atlantic si le-am amestecat. Interesant dar parca-i lipseste o nota de prospetime.  Am mai adaugat ulei esential de rozmarin, salvie si citronella. Alta viata. Acum e o aroma barbateasca!

Urmeaza culoarea. Argila verde,  pigment cosmetic albastru si  pigment negru (amestecat cu putina scortisoara).

Teoretic va iesi interesant: o parte verde, alta albastruie, cu o dunga neagra,  dar practic…M-am trezit ca nu mai am apa distilata.  Nu-i nimic mi-am zis: suc de castraveti.  M-am gandit ca o sa iasa mai verzui, dar cu pigmentul albastru…

Din  pacate pigmentul albastru a disparut complet, ca si cum n-ar fi existat!!!

A iesit un sapun verzui cu o dunga neagra la care am mai adaugat cateva bucatele de sapun alb si galben dar prea putine.

Macar mirosul e super!  Si am o matrita de lemn…si un taietor….Fac eu altul mai frumos!

 

 

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

