Skip to content

Concediu la Marea Neagra

Septembrie 12, 2011

Dupa o perioada destul de solicitanta la servici am reusit sa mergem si noi in vacanta. Ce daca e deja toamna, am hotarat sa mergem la mare. Ador marea, valurile ma relaxeaza, iar soarele pentru mine e cel mai bun prieten (in doze rezonabile bineinteles).

Al meu barbat a cautat pe net ceva care sa fie cat mai apropiat de cea ce ne doream si a gasit:  Bulgaria, Albena.

Pentru ca masina a trebuit s-o lase in service ne-am dus cu autocarul. Consider ca nu sunt cea mai cusurgie persoana dar transportul cu autocarul nu va mai intra prea curand in optiunile mele:  jegos , spatiul stramt intre scaune, frigider. Sunt satula de aerul conditonat care ma bate zilnic la servici asa ca inca 5-6 ore cu el in cap nu a fost o placere (va dati seama ca nu am avut cum sa-l reglez  iar multi dintre cei cu care am calatorit voiau racoare 😦 ). Un  hanorac cu gluga a rezolvat aceasta problema. A! a mai avut si o pana -cauciuc spate, la ceva timp dupa ce am trecut in Bulgaria.

In Albena in schimb m-am simtit foarte bine! Cazare foarte buna.  Mancare nu prea pe gustul meu si a fiului meu (suntem cam mofturosi 🙂 ) dar buna. Cam multa tocatura si porc, iar puiul la gratar era ars pe exterior si crud la mijloc de cele mai multe ori, dar daca iti dadeai silinta gaseai ceva si pe placul tau.

Vremea a fost superba! Racoare dimineata si seara dar soare si-un pic de vant in restul zilei… perfect. Plaja curata, apa fara jeguri, linistea… nici un tigan care sa-ti vanda ceva, nici cersatori, nici caini vagabonzi , nici muzica care sa-ti urle-n cap…Excelent! Si atmosfera de Turn Babel: auzeai in jur vorbindu-se in bulgara, romana, franceza, germana …

sus:  rasarit de soare si curatenia ce ne astepta diminata

Toate magazinele erau deschise si te imbiau cu tot felul de lucruri. Multe buticuri aveau produse handmade: bijuterii, produse din lemn si lut, tricotaje  si diverse produse tesute sau crosetate. Nu mai spun cat isi promoveaza produsele ce contin ulei de trandafiri de la cosmetice la dulceata ,miere, lichior…

Nu am rezistat ispitei si ne-am cumparat diverse. Bineinteles ca am luat si cateva sapunuri  chiar daca am destule facute de mine 🙂  si o sa mai fac!


In concluzie  am avut o vacanta asa cum ne-am propus: odihna si relaxare, apa si soare, plimbari lungi pe malul marii,  nici un pic de stres….pot sa spun ca mi-am incarcat bateriile.

Si chiar daca e aceeasi mare,  din pacate bulgarii ne dau clasa!

No comments yet

Lasă un răspuns

