Skip to content

Sapunuri folosite

Septembrie 15, 2011

Am fost intrebata de mai multe persoane daca mi-am folosit sapunurile si daca am avut vreo problema.

Da, normal ca am folosit sapunurile facute de mine. La baie am 2 sapunuri in savoniera de la chiuveta si 1-2 la cada. Mai am un sapun care mi s-a taiat de la un ulei esential si arata mai urat dar avand mult ulei de cocos l-am taiat in bucati mai mari si-l folosesc pentru a spala diverse maruntisuri: dresuri, carpele de praf, sosete. Le curata excelent.

La servici exista intodeauna un sapun de-al meu.

Probleme n-am avut nici eu  si nici o persoana care mi-a folosit sapunurile: chiar si sapunul-sampon care are o concentratie mult mai mare de uleiuri esentiale nu a creeat nici o problema.

Problema e ca folosirea sapunurilor de casa da dependenta 🙂 , nu ne mai place sa folosim sapunuri de fabrica!  Am lasat la baie si un sapun obisnuit dar nu-l mai foloseste nimeni de luni bune.

asa arata acum o parte din sapunurile folosite

2 comentarii leave one →
  1. Septembrie 15, 2011 8:40 am

    Ai perfecta dreptate cu dependenta!

    Mie imi este foarte greu sa ma spal cu un sapun „nenatural”. Si daca sunt in alta casa si trebuie musai sa ma spal pe maini, stramb din nas, la propriu, cand vad un sapun normal. Fireste ca nu spun nimic 😛 Solutia? Indiferent unde merg, trebuie sa daruiesc un sapun facut de noi 😛

    Mare chin este si cu sapunurile lichide, astea din comert, care lasa senzatia aceea uleioasa care se duce doar cu tone de apa. Stii si tu ca sapunurile de casa, naturale, curata foarte bine si clatirea este pac-pac, rapida, ramanand in urma doar senzatie de prospetime.

    Singurul dezavantaj al sapunurilor naturale este, dupa parerea mea, faptul ca se consuma mult mai repede decat cele din comert. Dar la cata glicerina naturala au in ele, acest lucru este normal.

    Oricum, eu ma declar dependenta nu doar de sapunurile noastre, ci de orice sapun natural 🙂 Nu exista termen de comparatie intre acestea si „lingourile de chimicale” din comert.

    Cam atat 😛

  2. Septembrie 15, 2011 8:57 am

    Eu zic ca se consuma mai repede si pentru ca e folosit mai des:) . La un moment dat stiind ca o sa am niste musafiri care nu au mai fost demult la noi, printre altele am pus si un sapun nou la baie (sapun trandafir). Am fost foarte amuzata de reactia lor, parca cautau motiv sa se mai spele o data pe maini. Saracul sapun a fost folosit intens!

Lasă un răspuns

