Skip to content

cadouri de Craciun

Decembrie 29, 2011

         N-am mai facut de ceva timp sapun. De ce? Nu am avut timp si energie sa ma ocup de vanzarea lui si cum aveam destul pe stoc pentru consum personal….Asta e. Pe moment am ramas cu placerea de a citi postarile celorlalti sapunari ale caror realizari le urmaresc cu viu interes inca. Oricum voi folosi numai sapun de casa de acum incolo.

         Cand am impachetat cadourile de Craciun pentru rude si prieteni m-am gandit sa pun si cate un mic set de sapunuri din cele facute de mine. Si bine am facut. Au fost cele mai entuziaste reactii. Mai primisera sapunuri de la mine si le-au placut, dar daca eu nu mai am vorbit despre noi sapunuri au zis ca m-am lasat si n-au insistat stiind ce program incarcat am. Nu m-am asteptat la reactiile astea 🙂

 Asa ca trebuie sa mai fac rost de ulei de cocos sa mai fac un 1-2 loturi de sapun caci stocul a devenit cam mic.        

3 comentarii leave one →
  1. Decembrie 29, 2011 2:26 pm

    Buna Cicris, nici eu nu fac prea des sapun si nici cantitati mari, doar pentru noi in familie si le mai ofer cadou cind se iveste ocazia, e o placere si chiar o economie importanta.
    Un An Nou fericit iti doresc !

  2. Februarie 16, 2012 8:17 pm

    Hello! Rar te mai vede lumea!
    Ai un premiu la mine pe blog… Pupici!

Lasă un răspuns

