Skip to content

AM REVENIT !

Septembrie 10, 2012

A trecut ceva timp de cand n-am mai scris pe blog. De fapt eram hotarata sa renunt. Sapunuri n-am mai facut. Mai am cateva facute de mine si am mai cumparat diverse sapunuri facute de altii , sa vad cum sunt, nu de alta 🙂 !

De citit despre sapunuri citesc saptamanal, macar postarile ALEXANDREI al carei entuziasm ma face sa zambesc. Ii admir realizarile si tenacitatea cu care continua sa faca sapun.

Sa scriu pe un blog dedicat sapunaritului despre alte subiecte parca nu-mi vine. Sa-mi fac alt blog?  Nuu!

M-am hotarat brusc azi dimineata sa schimb numele blogului. Sub noul nume pot sa scriu despre aproape orice ma intereseaza . Mi-a luat ceva timp sa ajung la concluzia asta  🙂 !

No comments yet

Lasă un răspuns

